fredag 14. november 2014

Nå nærmer det seg jul.🌲

Hei hei. Nå som det nærmer seg jul med raske steg, har jeg laget en del små gaver og julekort.



Blå jul. Jeg er glad i blått til jul. På kortet over har jeg brukt litt rester av ark jeg ha liggende, som jeg limte lag på lag. Så sprayet jeg med litt div mister fra både Prima og Tattered angel.
Så limte jeg på blomter sammen med sytråd og glitter tråd.
Til slutt limte jeg på glitter fragments og små sorte glassperler jeg hadde liggende.


Så et julekort i bruntoner og rosa.
Her hat jeg og brukt rester av div julepapirer fra restekassa, som jeg har limt oppå hverandre, og en blonderest.
Blomtene er både nyere og eldre sorter fra både Prima, Kort og godt osv. Har masse blomter liggene i noen bokser, så blir litt både gammelt og nytt.
Her har jeg og limt på noen små halvperler, for litt bling.
Har og brukt kvist phunch fra Martha Stewart.


Over enda et blått mixed media kort.
Her og har jeg limt rester av div juleark, fra både Papirdesign, Pion og Magnolia, lag på lag, med en blondebit imellom.
Brukte og en stensil sammen med tratransparent modellpasta,  så jeg fikk de små stjenene/kryssene.
Her og er det spryet med mister.
Så gjorde jeg det samme som på det første blå kortet. Limte på blå fragments og perler, herog der.
Blomtene er fra Prima og Kort og godt.


Så har jeg laget en del Kalendere.
Her er et staffeli kort med en postit bok inni. Kalenderen finner i pankinger på 10 stk.
Kartong fra Bazzil og mønsterarket er fra Pion.
Blomtene er div fra boksen min. Både fra Prima, Kort og godt og andre merker.
Blingen er fra Prima.





En annen type kalender.
Her har jeg festet sammen to små lerret med en liten hengsel, imellom lerretene limte jeg en blondebit, slik at den ikke detter sammen når du setter den opp.
Motivet er fra en serviett, limt på med decopage.
Limte så på forskjellige blomter.
Spayet litt her og der med div mister.


Måtte prøve meg på en vinflaske sjuler jeg og, inspirert av Linda;-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar