onsdag 15. juli 2015

Project life kitt Juli

Hei. Da er dagen endelig komment hvor alle de nye kitta til Scrapomania blir sluppet:-) Yeay :-) Jeg har laget noen PL-sider av Project life kittet, og jeg digger det :-)


Livsnyter. Vi hadde en ekstraordiner sommer i fjor, og det ble virkelig satt pris på:-) 

Elsker å leke med korta, og dele de opp og bruke de som pynt. 

Er ikke så mye som skal til for å endre stilen på ett kort.

Today in Amsterdam. Har brukt paljetter som bling.

Har klipt ut today fra ene kortet. 

Nærbilde av ene kortet. Igjen bare brukt av korta som var i pakken for å laga pynt av

Jeg likte så veldig godt de små korta med HOME på. Måtte bare bruke dem.

Fikk dokumentert litt her og der. 

Clean and simpel stil her.

The Best:-)
Det jeg liker best med PL-kittet, er at du kan gjøre så mye eller lite som du vil ut av det. Her er det viktigste at vi får dokumentert livet vårt og hendelsene i hverdagen :-) Uten at vi skal føle på at vi aldri har tid nok til å scrappe :-) Og husk at Pl-kort kan brukest til mye mere enn PL:-)
Tusen takk for at jeg har fått innspirert dere i dag:-) Og ikke gløm og hente ditt favorittkitt hos besteste Scrapomania :-)
Fortsatt go sommer i det været vi har ;-) Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar