fredag 31. juli 2015

Små PL-lommer

Hei. I dag har jeg to små PL sider å vise dere. Det er så supert å bruke de små sidene til få bilder.
Jeg har i dag brukt PL kort fra Becky Higgins kit, note to self.
Jeg har først scrappet ett bilde av mine 3 gulljenter som jeg er så heldig å være tante til.

Enkelt og rent.









Jeg har først brukt sort stempelpute, hadde så på ett tykt lag med 3D gloss gel,
og dyppet hele greie i glass glitter.

Min neste PL side er det nesten ikke pynt på.
Jeg syns bilda var så morsomme og burde få tale for seg selv. 
Mitt yngste tantebarn elsker rosa og griser! Trenger jeg å si mere?

På denne Pl'en fikk bilde lov og tale for seg selv:-)


 Jeg har brukt følgende produkt:




Foil chipboard, Heidi Swapp







Håper jeg har kunnet gi deg litt inspirasjon til dine PL project. De små enkle lommene er bare supre og bruke til få bilder. Og det gjør seg veldig godt i albumet sammen med de store PL-lommene. Alt du trenger til dine project finner du selvfølgelig hos besteste scrapomania.no


Klem DT-Elisabeth.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar