lørdag 15. august 2015

Kort Kit August 2015

Hei på dere!

Da var endelig dagen her, og alle månedskit hos Scrapomania slippes. Jeg har kost meg med Kortkit som denne måneden er et skikkelig tøft kit. Her finner du masse kule papirer og masse stæsj. Ulike brads, tannhjul, bånd, metallhjørner og blomster. Et rikholdig kit som holder til flere kort. Både til damene og til herrene ;-)

Jeg har valgt å lage et røft herrekort og et litt enklere kort tiltenkt en dame.



 
Kortet til damen er laget som en tag med konvolutt. Her har jeg brukt blomster og bånd og et stilig bilde av en korsett klippet av et mønsterark.

 
 
 

 
På herrekortet har jeg brukt mye brads og tannhjul. I tillegg har jeg rufset og svertet alle kantene. Jeg har brukt embossingpulveret, og klippet ut både bilder og tekst fra mønsterarkene.
 
Håper du fikk litt inspirasjon til hva du kan gjøre med kortkit. Jeg har ennå mer papir og stæsj igjen. Alt jeg har brukt følger med kortkit, så her har du mange muligheter.
 
Gleder meg til å se hva du finner på, og har du ikke bestilt et ennå finner du det i nettbutikken under KIT.
 
Klem fra Marie!
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar