lørdag 1. august 2015

sort og rødt kort

Hei alle sammen
 

I dag har jeg lekt meg med restene fra prosjektkitet mitt, som du så klart finner her, og masse annet snadder... og hele prosjektet startet med denne herlige rammen fra Tim Holtz.. Den kan brukes til så utrolig mye og her har jeg tatt litt papir under og glossy + crackel Paint over..
 
 
Jeg startet med å bruke dette punch brettet fra We r Memory Keepers (WRMK), brukte et ark i 7x7" og punchet/scoret på punktene L og XL (brukte begge disse på alle sider).. ops jeg lager ikke fold på den som heter diagonal... Nå hadde jeg konvoluttboksen min ferdig..  Hvis du ikke allerede har dette brettet (vi fikk det i et tidligere prosjektkit, enda en grunn til å aldri gå glipp av et eneste kit ikke sant), så vil jeg virkelig anbefale deg å hoppe inn i nettbutikken for å sikre deg et.. Det er noe av det jeg bruker aller mest på mitt papirlekerom..
 

Nå startet jeg med rammen min fra Tim Holtz, fant en tekst fra prosjektkitet og limte bak rammen, for så å påføre et tynt lag med glossy accent, lot denne tørke og så påførte jeg et tykt lag crackle Paint.. Lot den lufttørke over natten slik at jeg fikk skikkelig store sprekker..
 

Videre har jeg brukt restepapirene mine fra prosjektkitet for juli, et fantastisk kit og hvis du ikke allerede har sikret deg et så finner du noen igjen i butikken enda.. Svertet alle kanter med Distress ink sort, har ikke svertet langt inn på arket, men bare fått vekk den hvite kjernen som vises når vi klipper/skjærer i ark. Limte alle arkene på der jeg ville ha dem (både på konvolutt og selve kortet)
Neste steg var å finne frem en stensil fra Tim Holtz, light modeling paste og sort silksmaling. Tok dette igjennom stensilen der jeg ville ha det...
 
 
Så var det å finne frem litt osteklut som jeg sprayet med rød og sort mist.. rev opp og plasserte under rammen... Et par lyktestolper stanset ut av sort kartong og kortet var ferdig...
 
 

Håper du fant litt inspirasjon

Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar