onsdag 9. mars 2016

Løs tann !!

Hei. I dag er det min tur til å komme med litt inspirasjon til dere for scrapomania
Jeg har lekt meg med sprayene til Heidi Swapp. Bare digger de skarpe fargene, og den fine glimmeren. Perfekt til å lage sine egne pl-kort med.


Og sånn ble mitt resultat.


Bilda er en serie vi endelig fikk tatt i en periode der minstejenta mistet en rekke med tenner. 
I løpet av en uke hadde hun mistet 4 tenner. Stolt jente da gitt.


Jeg har denne gangen kun pyntet pl-korta. 
Bilda er holdt helt rene for pynt, da jeg syns de kunne få tale for seg selv. 
Samt at de rene bilda er med på å holde siden roligere. 


På denne siden har jeg brukt:
Overlays fra Teresa Collins
PL-kort ensfargede hvite.
Puffy stickers piler 


 Den 15 Mars er det kitslipp, 
Da er jeg tilbake med noen sider laget av ett nyedlig pl-kit i vakre farger. 
Dette gleder jeg meg til. Kitet kan du forhåndsbestille allerede i dag :-) 
Og her har vi en liten sneak på hva som kommer :-)

Snikbilde av pl-kitet som kommer 15 mars 2016

Tusen takk for at nettopp du tok turen innom meg i dag. 
Håper du fikk litt inspirasjon til dine pl-prosjekt. 
Til vi sees igjen ta vare på deg og dine. Klem DT-Elisabeth


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar