torsdag 3. mars 2016

Pyramidekort Dåp.

Hei.

Idag ville jeg vise dere et pyramidekort jeg laget til en barnedåp. Rosa selvfølgelig ;-) Inni kortet er det plass til en liten gaveeske, og der er laget plass til å kunne skrive en personlig hilsen.


Jeg har brukt bazzil Vanilla som base for kortet, og mønsterarkene er fra den nydelige serien til Maja Design - Vintage Baby. Jeg elsker Maja Design sine papirer. De er så fine og i tillegg er de skikkelig kraftige, lette å skjære og brette uten at de knekker. 


Esken holdes igjen av en ramme som er stanset med en dies fra Spellbinders. En pakke med flere rammer, og jeg har brukt to av de. Rundt kanten utenpå og inni har jeg pyntet med et rosa bånd med blomster. En rosa sløyfe og et par charms på pinnen er en fin liten detalj.




På innsiden har jeg brukt samme mønsterark og bånd som utenpå. Her har jeg limt på dåpsdato med alfabetstickers fra Papirdesign. I tillegg har jeg pyntet med den fine gyngehesten som er en dies fra Marianne Design. Den ene runde rammen er en dies fra Spellbinders - Lacy Ovals, og den med babysko og dåpsdato er klippet ut fra mønsterarket.

Jeg har pyntet med ulike blomster, rosa hyssing, hvite halvperler og tilslutt litt modpodge på blomstene. Rundt stempelteksten "Til Dåpsbarnet" har jeg brukt litt rosa stickles. Jeg husker desverre ikke hvor stempelet kommer fra, men Scrapomania har inne masse fine dies og stempel med baby/dåp tekster som er fine å bruke :-)

Håper du fikk litt inspirasjon! Ønsker deg en fin dag videre!

Klem fra Marie. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar