søndag 8. januar 2017

Gratulasjon i rosa toner

Heisann :)

Det er ingen tvil om at en eksplosjonsboks både er anvendelig, morsom å lage og utrolig morsom å gi bort. Jeg har laget en eksplosjonsboks som kan passe både til dåp eller bursdag til en liten jente. Jeg har kastet meg over de nyyyydelige mønsterarkene fra Pion design - where the roses grow kolleksjonen. Denne her en bare full av nydelige vårlige toner, noe som jeg synes er kjempegodt nå etter at jula er over. 


Jeg har definitivt fått meg en ny favoritt dies, nemlig gratulere dies fra Kort og Godt. Jeg har valgt å brette denne opp slik at den står opp fra prosjektet. Jeg vet at denne kommer til å bli myye brukt :)


Selve utsiden av eksplosjonsboksen har jeg latt de fine mønsterarkene fra Pion design - where the roses grow få snakke for seg selv, med minimalt med pynt utenpå boksen. Kantene på lokket er stanset ut med punch fra Martha Stewart


Den nydelige gyngehesten i chipboard er fra Wycinanka. Den er bare utrolig søt.



På toppen av lokket har jeg felt inn ett transparent ark og limt på denne firkanten med swirls som er stanset ut med dies fra Joy!. Den siklet jeg skikkelig lenge på, og er bare superfornøyd med den :)




Håper dere likte min eksplosjonsboks :) Vil ønske alle ett godt nytt scrappeår med mye inspirasjon og scrappeglede :)

<3 Happy scrapping <3

-Margrethe-




2 kommentarer:

  1. Så nydelig eksplosjonsboks! Innsida med lekene er kjempesøt, og lokket som man kan se gjennom er en kjempesmart og lekker ide!
    :) Karen Elise

    SvarSlett