tirsdag 24. januar 2017

Valentines kort

Heisann :)

Nå har vi snart unnagjort Januar måned på kalendere. Deilig synes jeg som er en værsyk sjel som lengter etter sol og vår :) Februar er jo måneden for valentines dag, og i den anledningen vil jeg gjerne få vise dere ett kort laget i kjærlighetens tegn. Dette er ett kort med pop-up effekt. Utrolig morro å lage :) På grunn av at det skal ligge noenlunde flatt på underlaget når det er oppslått, har jeg begrenset antall stæsj utenpå og inni kortet.


Basen til kortet er rød Bazzill. Kortet har pynt med svaner og hjerte på begge sider, slik at det ikke skal spille noen rolle fra hvilken vinkel kortet blir sett på. Jeg har brukt doilier fra Nellie Snellen, både på forsiden og innsiden av kortet. Man kan jo da enten stemple en hilsen inni kortet eller skrive noe selv på doilien. Hjertet er stanset ut med dies fra Spellbinders og svanene er stanset ut med dies fra Joy!.


På utsiden av kortet har jeg limt fast chipboard fra Wycinanka.





Håper dere likte mitt kjærlighetsinspirerte kort :)

<3 Happy Scrapping <3

-Margrethe-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar