torsdag 23. februar 2017

Eske med kort

Heisann.

I dag vil jeg vise dere noen esker jeg har laget. Disse passer perfekt om man ønsker å gi penger eller en liten gave til et brudepar, til konfirmanten eller til en jubilant. Man kan velge å lage de med trekkspill-kort oppi, eller man kan velge å lage esken kun til gave.

I dag blir det et lite bilderas med mange detaljer fra ulike esker ;-)

Eske 1:


Her har jeg brukt papirer fra Pion Design, og mønsterarkene jeg har brukt finner du her og her.
Jeg har pyntet med blomster, litt blonde og en chipboard fra Wycinanka som jeg har glitret litt opp.

Konfirmant-stempelet er fra en stempelplate fra Papirdesign. Denne finnes ikke i nettbutikken nå, men det finnes et mangfold av flotte konfirmantstempler både i nettbutikken og butikken :-)




Inni esken befinner det seg et trekkspill-kort som man kan dra ut. Her kan man pynte, stemple på tekst, skrive personlige hilsen, ha på bilder eller legge penger ved (mange muligheter). Jeg har stemplet et par konfirmant-stempel tekster fra Kort og Godt og Papirdesign.

Eske 2:




Her har jeg brukt mønsterpapir fra Couture Creations, og de to jeg har brukt finner du her og her. Jeg har pyntet med blomster, halvperler fra Papirdesign. Inni kortet har jeg stemplet en tekst fra Kort og Godt.


Inni esken har jeg pyntet, og stemplet en tekst fra Papirdesign.

Eske 3:



Her har jeg valgt å lage lokket av esken med et mønsterark, og droppet kort på toppen. Her har jeg valgt å bare pynte utsiden, og legge en pengegave med et lite kort oppi selve esken.

Jeg har brukt noe restepapir fra en kolleksjon som kom samlet for en tid tilbake. Revet et panel og bygget med høye 3D puter. Jeg har pyntet med blomster, tynt blondebånd, oppklippet blondeblomster fra Prima og en hjertecharm (du finner et lignende hjerte her).

"Til Brudeparet" er stanset ut med en dies fra Papirdesign og deretter limt over blomstene.


Inni esken har jeg valgt å lage en cellofankonvolutt til å putte pengegave i. Denne fant jeg i Ett Trykk nr1/2017, og jeg er blitt helt betatt. Så enkelt og så fantastisk flott å bruke på mange måter. Elsker den!! Genial!!



Håper du fant litt inspirasjon! Jeg vil nok lage flere slike til årets konfirmanter :-)

Klem fra Marie.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar