tirsdag 28. februar 2017

Vimpelrekke til dåp

Heisann :)

Vimpelrekker har jo vært svært populære for de som kan å sy. Jeg er ikke en av dem, så når jeg fikk forespørsel om å lage vimpelrekke til en dåp sa jeg ja, så lenge jeg kan lage den av papir <3 som sagt så gjort. Og resultater har jeg gjerne lyst å vise dere i dag :) 


Jeg har ikke brukt noen dies på verken vimpler eller bokstaver. Gyngehesten på sidene er dies som jeg har kjøpt hos Scrapomania, men jeg husker ikke hvilket merke den er :p. 



Litt vanskelig å få tatt skikkelig bilde av hele vimpelrekken men hver vimpel måler 14 x 18 cm. Jeg tok hull med hullmaskin og tredde gjennom silkebånd gjennom alle vimplene. Håper dere likte den :) Veldig gøy å lage :)

<3 Happy scrapping <3

- Margrethe - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar