tirsdag 12. mars 2013

En LO av en stolt onkel

Denne LOen ble laget i helgen....

 

I helgen var det scrappetreff. Blir ikke alltid så mye gjort på treff når vi, Inger og jeg, står som arrangører........for vi sitter sjelden still lenge i gangen og klipper og limer;)

 Men jeg er førnøyd med det jeg fikk i boks og i tillegg så er jeg strålende fornøyd med alle de supre damene som var med i helgen!!


STOLT ONKEL.........

Å bli onkel er stas, og å få et slikt lite gull i hendene er større enn størst:)

Og det måtte bli noen bilder fra barselbesøket.

Det er faktisk litt skummelt å holde en slik lite prins, de er så bitte små og nesten knuselige.

Men det fikset du lett onkel. Prinsen koste seg i fanget ditt og du koste deg også:)




Her har jeg brukt de flotte papirene fra Little Yellow Bicycle "Winterings".En nydelig serie med flotte blå og bruntoner noe jeg liker veldig godt;)  Har svertet kantene med Distress Walnut Stain, det er nok favorittfargen min til dette bruket.




Det kom masse flotte varer til Scrapomania til denne treffhelgen bl.a stempler fra BoBunny. De blå prikkene er fra en stempelplate derfra, men med så mange stempelglade damer på en plass så forsvant de rimelig fort:))) De kommer inn igjen så sjekk opp butikken for disse anbefaler jeg;)  Brukte fargenDistress Faded Jeans.


Ellers er det stæsj fra Prima kjøpt hos koselige Cathrine på Scrapomania:)




Det har blitt mange kosestunder sammen med denne nye skjønningen i familien:)


Ønsker dere en fortsatt kreativ uke!!


Klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar