tirsdag 12. mars 2013

En LO laget på treff


I helgen var det scrappetreff som mange av dere sikkert har fått med seg:)

Det blir ikke alltid gjort så mye på treff når vi, Inger og jeg, står som arrangører.....for vi sitter sjelden still lenge i gangen og klipper og limer;) Men jeg er fornøyd med det jeg fikk i gjort og i tillegg så er jeg strålende fornøyd med alle de supre damene som var med på treffet som jeg fikk treffe igjen!!

STOLT ONKEL...

Å bli onkel er stas, og å få et slikt lite gull i henene er større enn størst:) Og det måtte bli noen bilder fra barselbesøket. Det er faktiskt litt skummelt å holde en slik liten prins, de er så bitte små og nesten knuselige. Men det fikset du lett onkel. Prinsen koste seg i fanget ditt og du koste deg også:)




Her har jeg brukt de flotte papirene fra Little Yellow Bicycle "Winterings". En nydelig serie med flotte blå og bruntoner noe jeg liker veldig godt;) Har svertet kantene med Distress Walnut Stain, det er nok favorittfargen min til dette bruket.



Det kom masse flotte varer til Scrapomania til denne treffhelgen bl.a stempler fra BoBunny. De blå prikkene er fra en stempelplate derfra, men med så mange stempelglade damer på en plass så forsvant de rimelig fort:))) De kommer inn igjen så sjekk opp butikken for disse anbefaler jeg;)  Brukte fargen Distress Faded Jeans.

Ellers er det stæsj fra Prima kjøpt hos koselige Cathrine på Scrapomania:)



Det har blitt mange kosestunder sammen med denne nye skjønningen i familien:)

Ønsker dere en fortsatt kreativ uke!!

 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar