søndag 10. mars 2013

Spellbinderskort

Jeg har kost meg masse med en av de nye spellbindersene som akkurat nå er på vei inn i nettbutikken, og her sier jeg bare løp og kjøp for de er rålekre..


  IMG_3911

Til basen av kortet har jeg brukt den største ovale spellbindersen.. og så har jeg brukt spellbinders for alt annet som er kuttet ut.


IMG_3900


IMG_3893


Til å lage selve blomsten har jeg brukt Dies fra Die Namics, Snow Tex og Dylusions ink (alt som du ser på bildet over)


IMG_3915

Her ser du litt detaljer.. Den lille primafuglen (trefigur som snart kommer inn i nettbutikken.. du får de i esker i mange herlig varianter og er så herlige til å få frem akkurat det uttrykket du trenger) har fått ett lag med Sticky emobossingpulver  (som jeg varmet med varmepistolen) og så et fint lagt med Dry Glitter


IMG_3916

Rammen og biten som ligger er metalltape, over der har jeg tatt ett lag med Matt Gel Medium, så ett tynt lag med perfect pearls over der... Gir ett nydelig uttrykk som bare må testes og prøves... Kjempekult..


IMG_3917

 

IMG_3918


Og så vil jeg minne dere alle sammen på den herlig utfordringen vi har gående akkurat nå der du skal lifte DT... Premien er gavekort inn i butikken, og hvem vil vel ikke ha det... Så følg linken her og bli med du også..


IMG_3919


Da ønsker jeg dere alle en super uke


Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar