torsdag 18. april 2013

Ett babykort og Ett artsy kort

 I dag vil jeg gjerne vise dere to kort jeg har laget.. babyguttekortet tørker enda (glossy accent) og artsy kortet laget jeg i helga i Geiranger..
 
Først vil jeg vise dere babykortet .. det er laget på bestilling til en liten gutt på dåpsdagen fra hans bestemor..
 
 
Jeg har brukt
Glossy Accent
 
Jeg har blurret bildet
 
 
 
Så dagens andre kort... i litt artsy stil...
 
 
 Jeg har brukt
stemplet jeg har brukt er på vei inn i nettbutikken
Prima canvas
Kort og Godt charm
Archival black

 
 
Jeg rev opp mønsterpapiret litt (det du ser som har sommerfulger på seg), så brukte jeg ett av mine nye herlige Tim Holtz stempler...

 
 
Neste steg var prima stensil og litt modeling paste for å skape mer liv og tekstur i bakgrunnen..

 
 
Så limte jeg på all pynten og sprayet i vei med de farger jeg ønsket
 

 
Og begge disse kortene passe perfekt til utfordringen som nå ... bare trykk her og du kommer rett til utfordringen.

 
Klem  LindaSS
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar