fredag 4. oktober 2013

God kveld i stova.

Hei og god kveld i stova..

En art journal side fra meg i dag.
Her har jeg brukt flere forskjellige farger med Dylusions spray ink.
Stensilene jeg har brukt er Let it snow og Ho ho holly fra Dylusions og Windows fra Prima - Elementals stencil.

På kanten rundt har jeg brukt Tim Holtz Wather brush til å farge med.
Ellers har jeg brukt hvit og svart Sharpie marker.
Stempelet jeg har brukt er Christmas tree and angel fra Personal impressions.
Jeg har brukt Archival ink- jet black, 
Galaxy gold og Moonlight white fra Brilliance.
Jeg har også brukt en del Aged silver Frantage fra Stampendous.. 
I am LOOVING it <3
Ønsker alle en god helg..
Scrappeklem
fra 

1 kommentar:

  1. For en vakker Art Journalside med helt fantastisk flotte farger :)

    SvarSlett