fredag 25. oktober 2013

LO med blomster

Heisann! Denne gangen har jeg atter en gang brukt et bilde av min datter Lykke. Den nydelige sommerkjolen hennes passet så fint til mønsterarkene fra Kaisercrafts Enchanted Garden Collection.
Brukte en swirl fra Die Namics som blomstrene fikk klatre opp etter. De fleste blomstrene skjærte jeg ut med skalpell fra mønsterark i samme serie og noen laget jeg selv. Den store blomsten er fra Prima og passet perfekt til denne serien her. Både swirlen og blomsten er å finne på Scrapomania på Moa. Hjertene i bark fra Prima synes jeg passet fint med motivet siden Lykke står opp etter en trestamme.
Denne helgen blir det scrappetreff på meg og forhåpentligvis ser jeg mange av dere leserene der. Gleder meg masse til å kose meg med likesinnede og bli inspirert av alle de kreative menneskene som er der.  Ønsker en god scrappehelg til alle sammen uansett om dere er på treff eller ei :-)

Mvh Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar