torsdag 3. oktober 2013

Julekort og Julekurv



Hei alle sammen..
 
I dag er det igjen min (LindaSS) sin tur her på bloggen... og jeg er fortsatt i julemodus...
 
Og først av alt vil jeg så gjerne vise dere en liten julekurv jeg har laget (den er laget ut fra ett 6x6 mønsterark så den er ikke så stor). Jeg har laget den meget enkel, men en snøkrystallrosett (skåret ut med den herlige diesen fra Tim Holtz) og håndtaket er laget ved hjelp av boarderdies fra Spellbinders... De er så herlige disse diesene.. jeg har nå to forskjellige sett i hus og venter på det tredje som snille Cathrine har bestilt til meg..
 
 
Mitt andre prosjekt er ett julekort... for har man tenkt å sende ut hjemmelagde julekort.. ja da begynner man faktisk å få det litt travelt.. :D
 
Her har jeg kost meg med dieser fra Marianne Design (som du så klart kan finne i butikken), Frantage embossingpulver to stk fra to forskjellige sett, og halvperler... I tillegg har jeg sprayet over med to mister.. en svak blå i kantene og en helt lys..
 
Perlene har jeg farget med litt sølv alkoholblekk for å gi de ett ikke så rent og pent utseende..På selve treet har jeg brukt modeling paste for å skape mer dimensjon og metallicmaling fra Viva (perlemor) over... disse små glassene som du finner i butikken..
 
 
Litt detaljer fra en annen vinkel
 
 
Klem fra
LindaSS

3 kommentarer:

  1. Dette var ett utrolig lekkert kort. Veldig delikat i fargene. Herlig måte å lage juletreet på. Tror at jeg kanskje kommer til å prøve ut det der med modeling paste på...
    Den ski disen der tror jeg kanskje havner hos meg ja. Det var en morsom detalj. :-)
    Gunn :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så morsomt Gunn.. ja den skidiesen er helt super... passe til så utrolig mye... og modeling paste er herlig til å få litt detaljer på mange forskjellig ting. .:D

      Slett