torsdag 31. oktober 2013

Vinter


Hei, i dag er det min tur til og vise dere bruk av div produkter fra butikken.
Jeg ville prøve og lage et skikkelig vinter landskap, og dette ble resultatet.

På bakgrunnen har jeg brukt masse modell pasta, for og lage snø.
I tillegg har jeg brukt snow marker pen og litt glitter maling fra glamour dust.
Diesene er fra Memory box (landskapet)
Og Marianne, juletreet.

Har og hatt på ModePodge med glitter.
Hvit Bazzil
Og Thickers Lindsday, glitter letters.






Under har jeg laget en jule dekorasjon, med tre fra butikken.
Her har jeg lagt på hvit maling med glitter i på grenene, og laget landskap med diesen fra Memory box i bakgrunnen.
Treet er limt i lokket og dekorert med perler og bånd.
noen biter julepapit i bakgrunnen, og snø krystaller limt utenpå glasset.



Ha en strålende Halloween
Hilsen Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar