fredag 5. september 2014

En sommer side i dag.


Hei, i dag har jeg en side jeg vil vise dere, bildene er fra da vi var i Thailand for en stund siden.

På bakgrunnen har jeg brukt først et Bazzil ark, som jeg sprayet med mister fra Prima.
Så limte jeg på noen kort som var med i et prosjekt kitt tidligere som matte under bildet. Limte og på noen strimler av Fringe Canvas som jeg rev opp i biter for tekstur.
Oppå alt påførte jeg med stendilen fra Prima, modellpasta, for blomster tekstur.
Monterte bildene på litt tykk kartong, og så festet jeg di med 3d puter.
Borden over og under det store bildet er fra Wycinanka, og heter bord Paris.
Blomsteme er fra blant annet;
Oppå blomstene og borden over og under bildet brukte jeg Silks maling for enda litt mer skimmer.



Håper du ble inspirert, og har lyst og prøve noen av teknikkene. Bare og spørre om det er noe du lurer på så skal jeg hjelpe.

Ha en fin fin dag videre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar