torsdag 18. september 2014

Open up dies - butterfly

I dag vil jeg vise dere et kort som jeg har laget med min nye ''open up dies - butterfly''


på dette kortet har jeg brukt papir fra kort og godt med 4stk 6'' x 6'' og lagt pregekanten på skillet mellom 2 stk.

(på dette bildet er det ikke de samme papirene som endte opp på det ferdige kortet)



Så brettet jeg til bazzil og brukte som base.
Jeg ville ha litt stæsj inne i kortet med litt størrelse på, å derfor brettet jeg kartongen på denne måten.


Visst du ikke vil ha det tykt så er det bare å brette papiret etter pregekanten (som jeg har valgt å heller kutte opp) og legge det helt inntil bretten på kartongen.


På toppen har jeg klippet ut diverse fra baksiden av kort og godt papiret.
swirlen er den som blir kuttet ut av hovuddiesen som er på innsiden.
Visst du bruker tapesheet under swirlen før du stanser ut så er det lett å bruke opp igjen swirlen og det blir lettere å få kortet fint inni kortet.


jeg har brukt glueline under perlebåndet, og plassert små perler rundt om på kortet.
Rammedies fra marianne design med stempel fra kort og godt.
sommerfuglen på rammen har jeg jeg klippet ut fra papiret.


Håper dette var til inspirasjon.

Mvh Kitt Jorunn;)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar