mandag 8. september 2014

På vekta.

Hei på dere.
Her kommer det enda en ny layout fra meg.

Det har kommet inn så vanvittig mange fine varer i butikken
Det er jo nesten umulig å ikke gå amok. 
Mange nye spennende produkter som må prøves ut.  


For å lage bakgrunnen på arket brukte jeg en ny Stensil fra Prima, Penal
Disse var veldig solide, og jeg likte at de kom med flere mønster på en og samme stensil. 
Du kan finne flere ulike varianter her.

Bak bildene brukte jeg en rød Doili, men der finns flere farger doilies.

Her kan dere se de utrolig stilige Glass Beads som har kommet inn. Dette er fargen butter, men du finner flere ulike farger her

Jeg brukte Glossy Accent for å få festet glass beadsa til arket, men her tror jeg du kan bruke mye forskjellig. 


Die-cutsene er fra den fine girl serien til Keiser Craft. 

Hjerte er fra Prima.

Videre har jeg også brukt alfabet til overskrift og dato, blomsterbånd og kartong


Ønsker dere en riktig fin uke.
Klem fra Stine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar