onsdag 4. november 2015

Dobbel pl-side med hjemmelagde pl-kort

Hei. I dag har jeg laget en dobbel pl-side fra uke 11, med litt steg for steg for å vise hvor enkelt det er å lage sine egne kort med litt stempel og en stempelpute. 



Stemplet først noen ark som jeg hadde laget i riktig størrelse. 
Ser du de flotte sjatteringene fra lyst til mørkt i stempelet? 
Det er stempelet som er sånn, med sjattering fra lyst mot mørkere. 
Dette gir ett utrolig spennende avtrykk 
som vises spesielt godt når man bruker ett stort trykk som gjort her.

Sånn ser stempelputa ut inni.


Her har jeg lagt utover bilda jeg skal bruke. 
Mange bilder denne uka fra bursdagen til jentungen

Velger å bruke noen pl-kort sammen med de hjemmelagde korta. 


Sånn ble side 1 til slutt. 
Litt nedskjæringer og tilpasninger, så fikk vi plass til alle bilda til slutt :-)

Side 2. Se hvor flott liv sjatteringen fra stempelet avgir.

Også det er det tid for litt detaljer :-)

Her har jeg valgt og bruke to bilder som ett. 
Binder alt sammen med pynten etterpå. 
Dette skaper spenning og liv til sidene.


På disse pl-sidene har jeg brukt følgende:

Stempel fra Hero Arts.

Håper sidene mine ga deg litt inspirasjon til å prøve deg på  å lage kort sjøl. Det er veldig kjekt og du får det akkurat som du selv vil. Og alt du trenger til verdens kjekkeste hobby, finner du selvfølgelig på scrapomania.no. Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine :-) Klem DT-Elisabeth.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar