onsdag 11. november 2015

En veldig fargeglad pl-side

Hei I dag har jeg ett nytt innlegg for scrapomania. Bare elsker den butikken, alltid noe nytt. 
Jeg har i dag laget en fargerik pl-side med nesten bare hjemmelagde kort. 
Gir fine sjatteringer i fargemønsteret. 
Den kan selvfølgelig også brukes på mindre stempel, 
og du velger selv om du vil ha sjattering eller ikke.



Jeg har denne gangen laget en pl-side av uke 13 -2015. 
Denne uken var det ikke så mye som ble foreviget med kamerat, 
men fikk en fin serie av lillegull og mellomste storesøster:-)


Elsker effekten Brusho gir. Skikkelig moro å leke seg med :-)






Til denne siden har jeg brukt:

Hero Arts stempel
Brusho (Ventes inn igjen når som helst)
Enamel dots turkise
Diverse ord stickers
Pl kort fra Becky Higgins serien: Kiwi


 Det var det jeg hadde for i dag. Om enn i litt overkant fargeglad pl, så var det veldig gøy å lage den. Også tatt med meg litt av inspirasjonen fra kurset jeg var på med franske Elodie (iggydodie). Til vi sees igjen. Ta vare på deg og dine. Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar