mandag 30. november 2015

Kaffeboks i ny drakt

Hei alle sammen

I dag har jeg lyst å vise dere en topp kaffeboks i helt ny drakt... 



Det første jeg gjorde (bortsett fra å drikke opp all kaffe´en) var å ta en tag i str 12 som jeg ville farge... Jeg har lekt meg litt med gelliplaten min, og jeg har funnet ut at den er med på å gi noen utrolig kule effekter.. mistene blander seg ikke så lett sammen som på et craft sheet og du får mer variansjoner og mønstre i fagene dine... 



Jeg startet derfor med å miste rett på gelliplaten, litt her og der... 


Jeg la på tagen, løftet, la på igjen og slik holdt jeg på til jeg var fornøyd. I resten la jeg bare båndet og faraget det.. 


Så tørket jeg papiret og båndet, limte rundt boksen og brukte båndet (knytte det rundt) slik at papiret holdt seg på plass til det var tørt.. 


Så måtte jeg farge det sorte lokket i sølv, og da brukte jeg Ferro først (som jeg blandet med litt vann)


og avsluttet over med alkoholblekk i sølv


Så var det å pynte med litt forskjellig, alt så klart funnet hos Scrapomania.no


Som dere ser så pyntet jeg helt enkelt med to store blomster som hadde fått litt av de samme fagene på seg som i boksen, et par blad, trestjerner og litt bling... 


Håper du fant litt inspirasjon

Klem LindaS

(PS i morgen er det 1. desember og da starter adventskalenderen her i bloggen, gled dere, det blir så masse lekkert... )



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar