mandag 11. april 2016

Babykort med noe nytt og noe gammelt

Om dere er som meg, så hoper rester av kartong og mønsterark seg opp etterhvert som produksjonen av kort skrider frem. 
Jeg syns ofte det er vanskelig å få utnyttet disse restene, noe som er utrolig dumt, for arkene er jo så herlige!

Idag vil jeg vise dere to kort som jeg har laget av restene mine. Med bruk av ulike mønsterark- og kartongrester ble de egentlig ganske søte?




Jeg brukt min nyeste dies: Joy! Cutting & embossing stencil - square braces #535 sammen med baby-diesen fra Kaboks. 


Jeg stanset først ut Joy-diesen, for så å felle inn babydiesen. En litt annen måte å kombinere dieser på, som jeg helt har falt for <3




Siden kortet i seg selv har mange detaljer, har jeg valgt å pynte det enkelt, med litt halvperler, blomster og bånd

Håper det kan være til litt inspirasjon for å få redusert dere andre sine restebunker også!

Scrappeklem fra Ingvill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar