torsdag 21. april 2016

Du er helt spesiell.

Hei på dere!

I dag vil jeg vise dere et kort med en skjult liten tekst som popper opp når man drar ut kortet :-) Jeg har brukt de fantastisk nydelige papirene til Maja Design som nettopp kom ut. Så fine!!


Jeg har rufset og svertet alle kantene for å få et litt shabby utseende på kortet, og valgt å bruke duse fargetoner.  Hvitt, grønt og rosa sammen med kartong i Vanilla.


På baksiden av kortet har jeg laget en tag som man kan skrive en personlig hilsen på.



Her ser man kortet når man drar det ut:


Her er det jeg har brukt:

Forskjellige blomster
Resin hjørne fra Prima
Resin engel
Hyssing
Osteklut
Blad-dies fra Cherry Lynn Design
Chipboard fra Papirdesign

Dies fra Spellbinders - Floral Ovals

Ønsker deg en fortsatt fin dag og ei god helg!!

Klem fra Marie.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar