fredag 15. april 2016

Pl-kit April

Hei. I dag er dagen for kit-slipp til Scrapomania. Og jeg har lekt meg med pl-kitet. Ett herlig kit, med masse kort og mye pynt. Så her er noe for enhver smak.
Men først en video om hva kitet inneholder.



Så over til hva jeg har laget denne gangen. 

Jeg starter med noen naturbilder. En fjelltur sammen med lillegull og hans søskenbarn. Vi koste oss en hel forblåst dag på Emblems fjellet. Vakker natur og fint å gå for små føtter, når man først er kommet opp på fjellet.



Mye og fin pynt i dette kitet. Og tekstene fra Wychinanka er bare heilt nydelige.


Så har jeg laget en dobbel side fra uke 23 i 2015. 
Ja jeg ligger litt bak, men har en plan om ta igjen året snart :-)


De hvite rammene som følger med er nydelige og kan lett tilsettes farge.
Jeg har holdt min hvit, bare pyntet den litt med ett hjerte og litt tekst.


 Så har vi kommet til neste side som er fra Hakallegarden. 
Ett eventyr for barn som er glade i dyr.
Minste jenta likte best kattungene, mens lillegull likte best grisen :-)
Men aller kjekkest var det å få sitte på med traktoren.


Pl-korta denne gangen, som kommer fra corekitet Picturesque, 
passer til absolutt alle begivenheter.


Siste siden i dag er fra Borgund gavlen og åpen dag. 
Kjekt å kunne prøve ting man vanligvis ikke får gjordt :-)


Enkelt pyntet på ene bildet.


Det var det jeg hadde for i dag. Har du lyst på dette kitet? Du kan du kjøpe det i nettbutikken eller i fysisk butikk i fremmerholen. Ett kit jeg absolutt vil anbefale:-)


Til vi sees igjen ta vare på deg og dine :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar