lørdag 16. april 2016

Restekort

Hei alle sammen


I dag har jeg lyst å vise dere et restekort jeg har laget, vi har alle sammen en del restepapir liggende rundt og i dag ville jeg bruke noen av dem.




Jeg har her brukt tre ulike resteark fra boksen min, men her kan du mikse i det uendelige.. Og med denne nye diesen min fra Marianne Design kan jeg leke og leke og leke.. 






Og her ser du hvor enkelt jeg gjorde det med å lage fremsiden av kortet





Jeg har limt arkene på en slik måte at jeg kan får plass til en tag eller lignede innimellom dem.. Dette er jo ogås perfekt for innsiden av et kort der du trenger en pengelomme..





På tagen har jeg enkelt festet litt hugsnug farget med distress, stempelet er fra Kort og Godt.





Blomstene er i utgangspunktet hvite og er farget ved hjelp av distress ink og glimmer mist pearl.





Håper du fant litt inspirasjon

Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar