tirsdag 10. januar 2017

Lyspære i luftballong

Heisann :)

Jeg er alltid på jakt etter ny inspirasjon. Denne finner jeg mye gjennom min ferd gjennom internettets mange sider. Pinterest er den jeg bruker absolutt mest. Der finner jeg komponenter som jeg liker, endrer det jeg ikke liker og setter mitt personlige preg på det som blir mitt sluttprodukt. Denne gangen er ideen å bruke en helt vanlig lyspære som ballongen til en luftballong. Dette var et svært morro prosjekt :) Må bare beklage at lysforholdene på bildene ikke er helt optimale, men mangel på dagslys og mangelfull egnet plass for å ta bilde på så måtte det bare bli slik :p.


Metallenken som jeg har brukt er fra Prima Marketing. Jeg har punktvis festet denne på lyspæren ved hjelp av limpistol. 



Skjøtene har jeg dekket over med blomster fra Papirdesign



Kurven er laget av blått Bazzill. Satt inn eyelets og brukt jump rings for å feste metall lenken til kurven.

Jeg elsker å bruke litt forskjellige materialer og kombinere disse sammen med scrappingen. Synes det gir så uendelig med muligheter og det er bare fantasien som setter grenser. Håper dere likte mitt prosjekt. Ta gjerne turen innom Scrapomania den fysiske butikken for å ta en titt :) Husk at det nå er masser av salg på både julevarer og diverse andre varer i nettbutikken og i den fysiske butikken :)

<3 Happy scrapping <3

- Margrethe - 


2 kommentarer: