tirsdag 31. januar 2017

Snurrende vindmølle


Heisann :)

I dag vil jeg gjerne få vise dere en vindmølle jeg har laget. Vingene på denne kan snurres rundt, men ellers har den vel egentlig ingen spesifikk funksjon :p 


Basen som vindmøllen står på er av Chipboard som er kledd med mønsterpapiret Pion design - the songbirds secret - dreamcatchers. Vindmøllen er laget i kartong som jeg har kledd med mønsterarket Pion design - the songbird secret- blooming branches. Viftene er laget av kartong og festet sammen med en eyelet.


Vinduene er laget med dies fra Joy!


Viftene er festet sammen med en grillpinne som går gjennom møllen og deretter festet på baksiden. Dette gjør at viften kan snurres rundt.


Gjerdet har jeg laget med dies fra Die-namics.


Håper dere likte min lille vindmølle. Bare så utrolig morro å lage ting i 3D :)

<3 Happy Scrapping <3

- Margrethe -

1 kommentar:

  1. Nydelig vindmølle Margrethe!! <3 Dekorativ og delikat. :)

    SvarSlett