søndag 30. juli 2017

Ubrukelig blir brukelig.

Har opprydding i skuffer og skap hjemme og da dukker mye rart opp. Normalt ville vel denne reklamesaken havnet i søppelet, men med enkreativ hjerne så måtte jeg jo lage noe brukelig av den.


Som sagt så gjort. Jeg dekket hele flaten med et raust lag med Modeling Paste og trykket ned noen roser laget av papirleire. Her kan en bruke akkurat det en vil. Blomster , chipboard , metall-pynt  og knapper erbare noen forslag. Her setter kun fantasien grenser. 
Da alt hadde tørket ble det malt et lag med sort gesso. Jeg ønsket litt sterk farge på rosene så de fikk et lag med Prima sin akrylmaling, Metallique- Wild Fuchsia. Dessverre tom i nettbutikken nå,men spør du så tar de nok inn igjen. Da all malingen var tørr var ønsket å duse ned den skarpe rosafargen og blende det mer sammen. Valget mitt fakt på Metallique-wax--bronze fra Prima. Utrolig hvor lite som skal til for å få effekt! I utgangspunktet var jeg fornøyd med resultatet nå men valte likevel å ta litt Micapulver på bladene før voksen hadde tørket og gikk over igjen med voksen. Ble fin effekt.
Slik ble den seende ut til slutt:






Dette var et kjempegøy prosjekt. Jeg vil nok leke mer med maling og vokser. Kanskje et nytt redesign?

Kos deg med scrappingen!

Klem fra DT Belinda



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar