lørdag 8. juli 2017

Bursdagskort

Heisann :)

I dag vil jeg gjerne få vise dere ett bestillingskort som jeg har laget. Bestillingen var bursdagskort til ei jente som snart blir 2 år. Ellers stod jeg helt fritt. Jeg tenkte da at for en 2 åring må nå shaker kort være en hit :)



Basen til kortet er laget av Bazzill silver foil. Så har jeg laget en ramme av hvit Bazzill. Har limt på transparent acetat og limt på 3d puter. Deretter har jeg fylt den med paljetter fra Kort og godt. Bokstavene er laget med dies som jeg ikke helt husker produsenten på, men disse her fra Dixi craft vil også fungere fint. 


Barna på rekke er stanset ut med dies fra Spellbinders.


Blomster fra Storyteller.



Håper dere likte mitt kort :) Ha en fortreffelig helg alle sammen :)

<3 Happy scrapping <3

- Margrethe - 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar