mandag 24. juli 2017

LO

Hei. I dag har jeg laget en LO for Scrapomania. Inspirert av utfordringen hos CSI challenge blogg. Sliter du med å komme igang med en LO, er deres oppgaver en fin måte og komme i gang på. Masse inspirasjon i oppgavene deres. Og alt du trenger til finner du selvfølgelig hos beste Scrapomania. 


Det første jeg gjorde denne gangen var og lage til bakgrunnen. 
Her tok jeg boksider som jeg krøllet og rev opp før jeg limte de på. 


Når dette var tørt ble det ett lag med hvit gesso, påført med spatel, for mer struktur. 


Det neste jeg så gjorde var å ta distress oxide og smøre utover her og der. 
Scrapomania er for øyeblikket tom for Distress oxide, men det kommer inn igjen.
Sprayet over med vann. før jeg drysset på litt gul Brusho.


Digger strukturen som boksidene og gessoen gir.
Over ser du siden våt.
På bildet under er den tørket. 
Overflaten blir litt kritt aktig når den er tørr. En veldig fin effekt.


Så var det bare og pynte og lage ferdig siden. 


Pyntet med blomster, og wood wener.
Har også brukt en resin pynt. 

Gjør dere klar til ett bilderas av min LO :-)






Digger strukturen. små krater.






Dette er en LO langt utenfor min komfort sone. Men må si meg meget fornøyd med den selv

Kanskje du også fikk lyst til å lage en LO av sommerens minner.
Dette var kjempegøyt og absolutt ikke siste gang jeg gjør.

Nyt sommerdagene hvor du nå enn er, og ta vare på minnene.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar