lørdag 22. juli 2017

Et diessett-flere muligheter.

I dag vil jeg vise dere forskjellige måter å bruke dette diessettet fra Joy!.

Jeg har vist dere samme settet med båter tidligere,men nå er det fugler for alle penga som gjelder. Først lagde jeg et lite kort på 4" x 4" i samme stil som jeg gjorde med båtene.





De erjo kjempeherlige disse fuglene. Jeg prøvde å tenke på flere måter å bruke disse på og har laget et til nybakte foreldre.


Dette er også et lite 4" x 4" kort.Her har jeg klippet vekk fugler slik at det ser ut som foreldre med en unge. Rammen rundt er også en flott dies fra Joy!. Bak fuglene er det hult,men det var ikke like lett å få fram på bilde.

Jeg prøvde å tenke på flere måter å bruke disse flotte diesene på¨og  lagde rett og slett et litt annerledes bryllupskort i tillegg. Her har jeg klippet ut to fugler og limt dem på en bølge.



Her er kortet i størrelse 6" x 6". Bak fuglene er det hult men igjen så er det ikke så lett å få det med på bildet. Den samme diesen fra Joy! er brukt her. Blomster fra Papirdesign og litt trepynt utenpå. Mønsterarket er fra den nye serien til Maja Design, Denim&Friends. Jeg brukte fra den lille blokken.  

Dette var mine kreasjoner med dette diessettet. Kanskje du fikk lyst til å prøve selv?

God helg!

Klem fra DT Belinda 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar