søndag 24. februar 2013

Bryllupskort

Jeg er og blir en scrapper, men innimellom så dukker kortlageren opp i meg også......slik som her;)mai 2012 004


Dette er ett bryllupskort som jeg laget til et brudepar i familien....jeg laget faktisk 2 kort, fordi jeg alltid må lage både for meg og for min kjære mor;)


Her har jeg brukt restepapir som jeg har knørvet og revet, sprayet med glimmermist i fargen pearl slik at det skinner;)mai 2012 005


Har printet ut et bilde jeg fant på nettet på bazzil. Jeg synes blonder, blomster og bling hører med på et bryllupskort så da har jeg fått på litt av det også. Har punchet ut et hjerte med en Martha Stewart punch. Litt rosa og romantisk dette.....det andre jeg laget var i en annen stil, men med bilde av brudeparet på. Om jeg får tillatelse til å legge det ut for dem så kommer det også;)


Spennende med egen blogg for Scrapomania....måtte bare prøve å legge ut her! Så blir det tur innom butikken til uka for å få hendene på noe av alt det nye lekre som har kommet inn. Faktisk ganske vanskelig å ha vinterferie på fjellet når jeg vet at nye lekrerier ramler inn;))


Scrappeklem fra Inger:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar