torsdag 28. februar 2013

Et nyfødtkort til gutt......

 STOR GLEDE!!!!


Vi har blitt besteforeldre for første gang, og jeg kan kalle meg mormor!


Stor glede her hjemme når vi ble oppgradert til mormor og bestefar og onkel:)


Og så har vi en ny onkel og tante i Trondheim:)


Som dere skjønner er vi veldig stolte alle fem!! 


Gutten måtte jo få en velkomsthilsen da vi besøkte de på barsel.



 

Her har jeg brukt papir fra Pion Design, ingen overraskelse at jeg er veldig begeistret for de:)


Pion kommer med noen ark der det er delt inn i 6"x6" og de passer perfekt til kortlaging.


Bokstavene og sommerfuglene er klippet ut av et av mønsterarkene.


Alle kanter er svertet med distress Walnut Stain.


"Boy" har jeg hatt liggende en stund og de er fra My Minds Eye.




 

Så ble det litt blomster, charms, brads, serviett og en fjær til pynt:)


Dersom du mangler blomster, bl.a slike roser, så har Cathrine på  Scrapomania  mye, men det er ikke alt hun har fått lagt inn i nettbutikken.


Inn i kortet har jeg stemplet og pyntet litt, og på den andre siden av innsiden fikk gutten en "velkommen til oss" hilsen;)


 

 


 


Da er det kun 8 dager igjen til scrappetreffet på Spjelkavik Barneskole!!! Der blir Scrapomanina med, og det har kommet og kommer masse nytt og fint til butikken;)


Og et bilde av det herlige barnebarnet må jeg jo vise;)



Scrappeklem fra Kristin

1 kommentar: