tirsdag 26. februar 2013

Godt å være 2

Blir visst aldri ferdig med sommerbildene mine, men nå er snart ferien ferdig dokumentert


. februar 1


Disse nydelige arkene kjøpte jeg hos Scrapomania i høst, og jeg var så happy når jeg så kjolen passet så godt til;) Her har jeg laget effekt på bakgrunnen med embossing i gull.


februar 3


Tok rett og slett versamark puten og bare gnidde litt vilkårlig rundt på siden, hadde på ebmossingpulver og voila! Lekkert synes jeg;) Har punchet en kant med Melissa Frances punch på det blå arket, og brukt blonder og ponponbånd. februar 2


Deilige sommerfarger!! Har puttet på blomster fra Prima, litt roser og bling. Så har jeg fått brukt to malingsprøver igjen gitt....og det digge stempelet fra Amy Tangerine.


Nå er det under to uker til Scrappetreffet i Ålesund, og jeg gleeeeder meg! Har vært innom verdens beste scrappebutikk......Scraopimaina seff!!....og hentet noen lekre papir. Så da er det bare å begynne jobben med å printe bilder og å forberede seg.


Scrappeklem fra Inger:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar