torsdag 11. april 2013

Bursdagskort

I dag vil jeg vise dere et bursdagskort.


Her har jeg brukt et Magnoliastempel som jeg har stemplet på Aquarell papir 250 gr og fargelagt med Distress Re-inker. Du kan også bruke Distress stempelputer og Distress Marker. Distressproduktene finner du hos Scrapomania her og her. Bazzillen som stempeltrykket er limt på er stanset ut med Spellbinder dies og så har jeg brukt Tim Holtz Embossing Folders - Fancy & Floral Frames for å få litt struktur.

Fargene jeg har brukt er:
Hud: Tattered Rose og Vintage Photo
Hår: Antique Linen, Old Paper og Walnut Stain
Kjole: Milled Lavender og Pumice Stone
Sko: Pumice Stone


Blomstene er fra Wild Orchid Crafts, du finner masse blomster her, bling fra Prima, paper doilies, fjær og sydd litt:) Alle kantene er svertet med Distress Walnut Stain.


Tags er stanset ut med dies fra Magnolia og pyntet med brad og Seam Bindings Ribbon (du kan også bruke Tim Holtz Idea-Ology Crinkle Ribbon) som er farget med Distress Milled Lavender sprayet med vann og tørket. Det er veldig greit å farge bånd selv, da får jeg samme farge som jeg har brukt på kortet ellers:)


Litt dekor inni kortet må jeg alltid ha:) Har brukt Spellbinders, stempel fra Stempelglede og tre små swarovski;)

I dag skal jeg og Inger reise til Geiranger. I morgen begynner scrappetreffet på Hotell Union:)
Gleder meg massr og forhåpentligvis har jeg noe å vise dere neste uke;)
Scrappeklem fra KristinOL

1 kommentar:

  1. Nydelig kort! Likte veldig godt effekten med tim holtz embossing folderen:))

    SvarSlett