onsdag 24. april 2013

Kort med Maja design og Magnolia

Jeg vil vise dere hele fire kort i dag. Alle har jeg laget med papir fra Maja Design og magnoliastempel fargelagt med distress reinks og distress markers. Jeg har virkelig fått sansen for å fargelegge med distress igjen, spesielt markere. Anbefales å teste! :)

 KORT 1:
Se på den taggen som gjemmer seg under til venstre for stempeltrykket. Det er dies fra Magnolia -du finner den i butikken.

Her har jeg brukt stempelet Tilda With Prince Froggy.

KORT 2:

Her har jeg brukt Lonely Tilda With Heart. Hjertet har fått på glitterlim og glossy.

KORT 3:


KORT 4:
Lyktestolpen er dies fra La-la land. Jeg har skygget litt med distress.

Her har jeg brukt stempela Sitting Tilda With Butterfly og Vintage Swedish Bench.

Påfyll av Maja-ark er på vei inn i butikken nå. Også blokkene med 15*15 papir -perfekt til kortlaging. Det er stort sett papir fra blokka jeg har brukt på disse korta.

Hyggelig at du stakk innom bloggen vår!
Scrappeklem fra Rannveig K.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar