torsdag 4. april 2013

Maja Design.


Jeg er totalt forelsket i de nye arkene til Maja Design! Serien som heter "Vintage Spring Basics" er nydelige duse i fargene. Perfekte rosa og lyseblå herligheter:)) Striper, prikker og supersøte sommerfugler.....kan jo ikke bli feil det! Jeg har plutselig kommet inn i en clean and simple stil, og det passet igrunn perfekt til disse arkene. Trenger ikke klusse til det som allerede er perfekt vel? ;)


 Selv om vi ikke har egen konfirmant i år, så har vi allikevel mange nok konfirmanter rundt oss til at jeg fikk plutselig panikk! MÅ jo liksom lage kort til de skjønne ungdommene, men kort er ikke alltid min ting. Men Maja reddet meg. Her er jentekort i skikkelig clean stil. Ikke noe dill og fiksfakseri.

 Den eneste pynten er tre swarowski (Ja, ekte!) krystaller nede i venstre hjørne.

 Tekststemplene er fra Stempelglede, konfirmasjonsplaten.

 Hvite blonder på det ene kortet. Men jeg hadde ikke nok blonde til 6 kort, så da ble det Martha Stewart punchet "blonde" på det andre.

Ikke mye fiksfakseri inni kortet heller. En tekst som passer bra til ungdommen får holde, og restepapir. Jeg har sagt utallige ganger at jeg elsker dobbelsidige ark....eneste negative med disse arkene er at de er så forbasket fine på begge sider:)) Må nok ha flere.....iler innom Scrapomania i morra en tur;) Takk for at du titter, og legg gjerne inn en kommentar.
Scrappeklem fra Inger:)

1 kommentar:

  1. Kjempefine clean and simple konfirmasjonskort Inger:) Helt enig i at disse papiene bare er fantastisk nydelige i seg selv og trenger ikke så mye stæsj. Planen var å kun ha de blå papirene, men ser at planen rakner her og nå:)))

    SvarSlett