tirsdag 4. juni 2013

Being Fabulous..

Hei alle sammen ;)

             Satt å koset meg på butikken her om dagen å da laget jeg denne. 
 Det er bare så kjekt å sitte å "grise" med disse sprayene..
Jeg har brukt Dylusions ink spray i forskjellige farger :
                                  White Linen , Funky Fuchsia , Crushed Grape , Bubblegum Pink , Lemon Zest , Squeezed Orange , Dirty Martini , Cut Grass.


Stensilene jeg har brukt er 
TCW- Time Travel
Dylusions- Chequered Dots.
Den kommer i butikken i løpet av sensommeren ;)


Jeg har brukt stempler fra to forskjellige stempelplater
fra Dylusions.
Bladene fra : Further around the edge.
Ordene fra : Say it how it is.
Jeg har fargelagt med Tim Holtz - Water Brush.
Fuglene er fra Studio Calio.
Blomsten er fra Prima.
De har jeg farget med Distress Stain
Picket Fence og Picket Raspberry.

Her har jeg brukt 


Klemmer fra Cathrin H.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar