tirsdag 11. juni 2013

Bryllupskort

God morgen;)

Sola skin i Ålesund og livet er hærlig, selv om vi er mange som he fått oss en aldri så liten forkjølelse etter ei uke med nedbør.

Mange prosjekt er i gang, men få blir helt fullført desverre. I dag vil jeg vise dere et av desse.
opningen på kortet er på midten, så kortet får tre sider inni.


Dette er et kort til noen bekjente.
Har ikke skrevet på navn osv da jeg ikke helt har bestemt meg for hvordan jeg vil gjøre det.

Arkene jeg har brukt er fra Authentique

Det hærlige stempelet i front er nye i butikken, fra Marianne Design.
Fåes i fire forskjellige motiv, form og tekster.

utklippene på kortet er fra kort og godt.


diesen jeg har brukt på rammene er fra go kreat.


Håper sola har kommet for å bli, så vi kan være ute og scrappe og bli brun samtidig;)
Det hadde vært noe det!

Happy scrapping
fra
Kitt Jorunn




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar