torsdag 2. oktober 2014

Rosa Mixed Media Tag

I Lillestrøm på StempelScrap ble jeg utfordret til å lage ett rosa lerret.. og for dere som har sett min stil... det er ikke meg i det hele tatt... men på den andre siden er jeg veldig glad i rosa, av eller annen grunn har jeg kjøpt flere rosa gensere i det siste, og jeg tror dette skyldes snuppa mi på fire år, tror hun har en rosa innvirkning på meg.. :D

Vel her er i alle fall en rosa rosa tag... og steg for steg...


Jeg starter helt enkelt med maling fra ett kalendermistkit (du finner de i butikken scrapomania.no under mister)... maler hele, tykt enkelte steder og svakt noen steder... 


Neste steg er å strø på glitter slik at det fester seg i malingen..


Så tørker jeg og mister deretter


Tørker og tar neste farge...


Tørker igjen og så color bloom... etter at denne var tørr msitet jeg også med color bloom cotton candy (glemte bilde)


Så fant jeg frem en av de herlige flotte trepyntene som er i butikken nå (brudeparer i disse er bare så utrolig herlig).. litt art ant og glitter over der...


så mer misting...


litt distress for kontrast...


Så var det bare å sette sammen... jeg brukte en del fjær jeg hadde til overs fra ett prosjektkit og gratulerer på... så enkelt, og så gøy.... pakketag til en rosa prinsesse ferdig.. :D


Håper du fant litt inspirajon og har lyst å prøve deg litt du også... i butikken nå finner du masse masse herlig glitter, mister og mediums...  

Stor klem fra LindaSS

2 kommentarer:

  1. Herlig ;-) Flott med steg for steg, da ser jeg hva du gjør ;-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk... syns det er litt lettere å forklare når jeg lager en steg for steg selv også.. bildene sier liksom så mye mer enn jeg greier å forklare med ord.. :D :)

    SvarSlett