søndag 28. september 2014

Dåp

Helgen er snart over, men fortsatt noen gode scrappetimer igjen;)
I går koset jeg meg med å lage en eksplosjonsboks til dåpsbarnet, Vilde.




Selve boksen er brettet med hvit bazzil.
Deretter rosa bazzil og så papirene jeg hadde valgt ut fra Papirdesign.

På utsiden ble det papir i rosa som det står ''Barnedåp'' på.
Bånd rundt lokket med et perlebånd over.





På toppen har jeg stanset ut navnet Vilde med dies fra Die'sire.
(Ble raskt utsolgt, men kommer forhåpentligvis inn igjen).
Blomster som jeg glitret opp med modpodge sparkling.
Jeg greide ikke å dy meg, så den siste korkflasken min fikk en plass på lokket med litt glitter oppi.
(håper det kommer fort inn nye i butikken)
Sommerfuglen oppå flasken er fra denne punchen her og har også blitt piffet opp med mod podge.
(sommerfuglen under flasken er ukjent)
Søte hvite barnesko i ene hjørnet fra Little B.
Perler i hjørnene.



Inni boksen har jeg brukt samme kartong, men byttet papir til dette.


Stemplene er fra Papirdesign.
Rammediesen er fra spellbinders.


Gratulerer med dåpsdagen, Vilde.

Mvh Kitt Jorunn;)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar