lørdag 28. mars 2015

En liten påskehilsen

Hei og god morgen!

Det er ikke lenge igjen til påske, og jeg har laget noen små påskehilsener med litt godt i. Jeg har bl.a brukt dette punch Board og gift box punch Board. Begge fra WRMK.

 
Jeg har pyntet minimalt. Bare med noen få blomster og litt bånd. Tekstestempelet er fra en stempelplate fra Kort og Godt.
 

 
Mønsterarket på kurven er fra Pion Design, og det er fra serien A Day In May - White Blossom.
 

 
På boksen har jeg brukt mønsterark fra Prima.  Pyntet med blomster og en liten grønn krystall bling fra Prima. På båndet over boksen har jeg brukt en punch fra Martha Stewart.
 
Ønsker deg en fin helg og en riktig god påske for de av dere som allerede starter påskeferien nå!
 
Klem fra Marie.
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar