fredag 6. mars 2015

LO i rosa

Hei på dere :-)

Det ble en ganske så rosa LO fra meg denne gang. Synes mønsterarkene fra Blue Fern Studios er så nydelige, og jeg måtte bare lage en LO av Lykke på dette papiret.


Jeg brukte stensil fra Prima Finnabair kolleksjonen, "Grungy Grid" i bunnen av LO'en. Brukte Modeling paste og tok på litt Distress Ink, Pumice Stone og Picked Raspberry. La på en remse med burlap som jeg har hatt litt gesso på, samt en liten stripe med Filmstrip fra Tim Holtz og en rosa blomsterblonde. Synes chipboardsene fra Blue Fern er så kule, denne gangen brukte jeg Leafy Bough og Arrow Words som jeg malte over med Gesso, Prima Soft Gloss Gel og Glamour Dust.


Pyntet med blomster fra Magnolia, blad-diesene "Large Marianna Vine Outline" fra Memory Box og Chipboard, Chalk Sweet Memories, fra Me and My Big Ideas.

Ønsker alle en super helg :-)

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar