lørdag 7. mars 2015

Lerret

Hei på dere!

Jeg hadde så lyst å lage et bilde av den eldste jenta mi, så jeg bestemte meg for å prøve meg på et lerret. Hun elsker Frozen (og da spesielt hovedfiguren Elsa; som så mange andre 5 åringer)

 
Mønsterarkene jeg har brukt er fra Bo Bunny - Woodland Winter. Disse passer perfekt i både farger og tema. Jeg har også brukt en pakke die-cuts med samme tema fra BoBunny, og pyntet litt her og der. Alle kantene er malt med hvit gesso.
 
 
Panelet som jeg har limt bilde på har jeg laget små glitrende hjerter på ved hjelp av denne stensilen, modeling paste, og glitter fra Deco Art. Ellers har jeg pyntet med ulike blomster (som også har fått et strøk med gesso), osteklut, bokstaver, svirler stanset med en die fra Sizzix, og halvperler. Noe er limt med 3D puter for å få dybde i bildet. Jeg har også brukt litt stickles i fargen Peacock - perfekt til dette. Her er noen detaljbilder:
 

 
 
 
Håper dere har en fin lørdag. Ønsker dere en fortsatt god og kreativ helg!
 
Klem fra Marie.
 
 

1 kommentar: