onsdag 9. september 2015

Blomsterbil PL

Hei. I dag har jeg laget en pl-side med mye bilder, måtte også bruke en ekstra lomme, som jeg sveiset på med fuse toolen.
Jeg har brukt ett stempel fra Marianne design. Ett flott stempel med mange muligheter.
Dette stempelsettet består av 4 remser med forskjellige motiv i silikon. dette gjør også at stempelet er bevegelig så her kan man forme stempelet f.eks i en sving. Jeg vil også dele ett tips som jeg har plukket opp på veien når det gjelder clear stamps. Du får best avtrykk når du bruker en vannfast stempelpute (spesielt i begynnelsen). Dette "metter" luftboblene i stempelet. Når stempelet er "mettet", kan du bruke den stempelputen du vil. Trykk av sverten på ett ark, før du pakker det bort.


I dag har jeg scrappet noen bilder av mitt tantebarn som hjalp oss og skru ut, 
og tømme alt, utav en gammel vi hadde. 
Denne ble siden til ett blomsterbed, som står hjemme i hagen vår:-) 


Det var litt mange bilder og vanskelig å velge bort noen. 
Så da ble løsningen en ekstra lomme, som jeg sveiset fast med fuse toolen min. 
Ett genialt verktøy:-)



 Jeg brukte en vellum med glitter dotter på, under bildet i ekstra lommen. 
Dette for å vise at det er noe mer der. 
Paljettene på baksiden av lommen viser også litt igjennom, og skaper liv og nysgjerrighet.




Stempel direkte på bilder er noe jeg liker veldig godt. 
Bare husk å bruk en vannfast stempelpute.
Test stempelputen på bildekvaliteten før du stempler på prosjektet ditt. 
Er ikke alle kvaliteter som egner seg like godt



En liten oversikt over de produktene jeg har brukt denne gang:

Enamel dots fra Terasa Collins


Det var det jeg hadde til dere i dag:-) Jeg er tilbake med mer inspirasjon neste tirsdag. Da er det kittslipp hos scrapomania, og jeg kan vel røpe så pass et jeg kommer med ett fargerikt project:-) Pl-kittet kan du allerede nå sikre deg hos scrapomania:-). Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine. Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar