onsdag 2. september 2015

Min nye favoritt dies

Hei. I dag er det min tur til å gi dere litt inspirasjon til projectlife eller lommescrapping:-)  Jeg har laget en Pl av guttungen på tur med sin favoritt traktor. Jeg har brukt en dies fra Sizzix som er bare helt nydelig til Pl. Dette er ett sett som består av 6 forskjellige dies. Tror nok jeg har fått meg en ny favoritt her ja;-)

Har brukt bazzil bak noen av bilda og PL-kort fra Becky Higgins

Klipt ut teksten fra ene pl-kortet og brukt ene diesen i bazzil foil, grønn.

Her har jeg også klippet ut motivet fra ett pl-kort. Pilen er klippet av får og passe til resten.

I pl-kittet fra Becky Higgins følger det med Chalk stickerserJeg brukte diesen min på denne og la grønn bazzil foil under

 Har kuttet av endene på pilene fra diesen. Dette er ett enkelt grep for å få ting til å passe inn:-)

Her er det jeg har brukt på denne PL-siden:
Stickers fra Kaiser Craft

Håper jeg har kunne gi dere litt inspirasjon i dag også:-) Til vi sees igjen, ta vare på dere selv:-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar